Återgång Politik

1. Du kan få bidrag för defekta, skadade eller Mis-levereras objekt, storlek Avvikelseproblem, etc..

2. Ni måste förstå att klänningar som inte passar ordentligt, men i enlighet med specifikationerna du beställt inte kan returneras eller bytas.

3.Du är inte tillåtet att byta ut eller återbetalning för situationen för "Allt är rätt, men jag bara inte gillar". (Rädd i det här fallet, du kan inte returnera klänningen om den enda anledningen är att du inte gillar dem. Som klänningen antingen normalstor eller kundstorlek görs på beställning från början, om du returnera dem, kan vi knappast hitta en annan kund att sälja den här klänningen.

Obs: För detaljerad politik för återvändande, du läsa följande policy noggrant.

Allmänt Återgång Politik

1. Kontakta brudmode.se Kundservice E([email protected]) att inleda återvändandeprocessen inom 7 dagar efter häleri ditt objekt (s)./p>

Observera att vi accepterar endast produkter i ursprungligt skick, och vi kan inte bearbeta några produkter som returneras utan vårt godkännande. Om du vill returnera någon eller alla delar av din beställning måste du kontakta kundservice på Kontakta oss och få en "Product Return" form som måste ingå i paketet.

2. Mis-levereras produkter: När vi har bekräftat dina mis-sända objekt (punkt sänds inte var beställda), kommer vi att ansvara för objektet utbyte. Du kan också returnera produkten och få en full återbetalning.

3. Färg Fel: Om färgen på mottagna objektet inte vad beställdes, är du kvalificerad att få en full återbetalning.

Observera att vi inte kommer att acceptera några gångna tillbaka objekt av färgskillnaden som orsakas av din bildskärm eller väder.

Särskilda Riktlinjer för våra Klänningar

För Annullering

Vi förstår att det är en mycket viktig åtagande att beställa en klänning för ditt speciella tillfälle, och våra avbokningsregler skapades med med detta i åtanke. Det är dock viktigt att notera att våra klänningar görs på beställning, och när skräddarsy processen har börjat de material som inte kan återanvändas. Den goda nyheten är att efter din beställning, det finns fortfarande tid för dig att ändra dig. För ytterligare information, se vår avbokningsregler nedan.

Avbokningsregler

- Obetalda beställningar kommer att annulleras automatiskt efter 3 dagar. Vi får hundratals testorder och våra medlemmar använder för att citera vissa innehållet i kundvagnen och spara fakturan för senare användning.

- Order inställda inom 6 timmar efter bekräftelse betalning kommer att vara berättigade till full återbetalning.

-Order annullerade 6 till 12 timmar efter bekräftelse betalning kommer att vara berättigade till en partiell återbetalning består av hela fraktkostnaden och 90% av produktens inköpspris, för att täcka materialkostnaden.

- Order inställda 12 till 24 timmar efter bekräftelse betalning kommer att vara berättigade till en partiell återbetalning består av hela fraktkostnaden och 70% av produktens inköpspris, i syfte att täcka materialkostnader och nödvändiga arbetskostnader.

- Order avbokning mer än 24 timmar efter bekräftelse betalning kommer att vara berättigade till en partiell återbetalning (50% av klänning köpt pris som mest) & bestående av hela fraktkostnaden.

- När din beställning har skickats, kan det inte längre ställas in.

- Beställningar som inte betalas inom 72 timmar kommer automatiskt att annulleras av vårt system.

Om du vill annullera beställningen, klickar du kontakta oss för att gå vidare.

Återvänder för Utbyte eller återbetalning

Din tillfredsställelse är av yttersta betydelse för brudmode.se Team. Vid ankomsten av paketet, föreslås det att du kontrollerar och se till att klänningen har gjorts i enlighet med dina orderspecifikationer. Försök på din klänning så fort som möjligt utan att ändra, ta bort taggarna, eller tvätta klänningen.

Om du återvänder eller byta klänningar eller tillbehör, se till att de är i sina ursprungliga villkor - oanvända, otvättade, oförändrad, oskadade, rena, fria från ludd och hår och med taggarna intakta och bifogas.

Defekta, skadade eller Mis-levereras Items

Du är kvalificerad för att få en full återbetalning om dina artiklar är defekta, skadade eller felaktig leverans. Om du tror att dina artiklar har skadats under leveransen, måste du först få "Proof of Damage" dokumentation från din leverans bärare, som måste ingå i din tillbaka paketet.

Om du vill betala tillbaka, kommer du behöver för att täcka kostnaderna för transporten av produkten tillbaka till oss. Efter återkomsten klänningen, kommer vi att inspektera klänningen för att säkerställa att felet var vårt ansvar, på vilken vi kommer att erbjuda dig en fullständig återbetalning inom 16-20 dagar. Men om felet ligger inom ovan nämnda 10% skillnad, vi kan bara erbjuda dig en partiell återbetalning av 20% -50%. Vi hoppas att ni kan förstå.

Storleks eller monterings frågor

Som alla våra klänningar är handsydda och kundanpassade, kan den färdiga klänning variera med ungefär en i.it i endera riktningen av de angivna mått. För att säkerställa att din klänning fortfarande passar dig perfekt, har våra skräddare skapat alla våra klänningar med extra tyg i sömmarna för att tillåta mindre storlek ändringar.

Storlek Avvikelse

Om din klänning storlek skiljer sig från specifikationerna för din beställning av fler än en tum, är du välkommen att välja mellan följande alternativ.

Du uppmuntras att hitta en lokal skräddare att göra justeringar. I detta fall kommer vi att ersätta dig upp till 10% av produktpriset som skräddarsy kostnader. Om du väljer det här alternativet, kom ihåg att begära ett kvitto från skräddare som en kopia av det måste anges om det begär ersättning.

Det är tillåtet att skicka tillbaka klänningen gratis förändringar, men du behöver betala för och tillbaka sjöfart. (Utan kundtjänst bekräftelse, accepterar vi inte ditt fall.)

Klänning är den storlek du beställt men inte passar.

Ni måste förstå att klänningar som inte passar ordentligt, men i enlighet med specifikationerna du beställt inte kan returneras eller bytas.

Du kan gå till en lokal skräddare eller en professionell sömmerska för att ha klänning re-sized på egen bekostnad.

Observera att om din beställning specifikationer skiljer sig alltför mycket från den slutliga dimensionering begäran kan åter storlek inte vara möjligt.

Färg Mismatch

Inställningarna för datorskärmen kan ändra färgen på de bilder som visas på brudmode.se. Svag kromatisk aberration på din klänning och den färg som visas på skärmen kan inte innebära att klänningen är defekt eller felaktig leverans. Men om du är säker på att du har fått varan i fel färg, kontakta kundtjänst för att se om en retur eller återbetalning är möjlig.

Retur Processen

1. Inge en deklaration begäran [email protected]för kundservice inom 7 dagar efter att ha mottagit din beställning. Bifoga en förklaring och fotografier anger orsaken till din avkastning.

Observera att avkastningen inte kommer att accepteras utan godkännande från brudmode.se kundtjänst.

2.När vår kundtjänst har godkänt din begäran kommer vi att förse dig med returadress samt en produkt Return Form som måste fyllas i och ingår i din retur. Vänligen skicka objektet (s) via din lokala postkontor inom 3-5 arbetsdagar när du har fått formuläret. Inkludera produkt Return Form med din retur. Använd inte kurir byrå som UPS, DHL eller FedEx att returnera paketet eftersom vi inte kommer att betala för den anpassade avgift som kanske orsakat.

3. När emot vid vår anläggning, kommer din avkastning behandlas i inom 24 timmar. När du kommer tillbaka har bekräftats och kontrolleras, kan det ta upp till två fakturering cykler för att sättas in på ditt konto.

Observera att poster returneras i oacceptabelt villkor inte kommer att behandlas som bidrag och kommer att skickas tillbaka till dig.